Laptop szerviz futár

Laptop szerviz futár

Laptop szerviz futár Országosan.

Laptopfutár, laptop szerviz országos háztól-házig szervizszolgáltatás. Garancián túli laptop szerviz.

Milyen laptop hibákat javítunk?

Bármilyen laptop szoftveres, hardveres hibáit megjavítjuk. Betört, nem indul, nem tölt, leáll, bővítés, gyorsítás.

Hol vehető igénybe a szolgáltatás?

Magyarország bármely településére futárt küldünk hibás laptopjáért. Hozzuk-visszük Önnek nincsen más dolga.

Kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot az ügyintézés megkezdéséhez. 
Írja le olyan részletesen a problémát, amilyen részletesen csak tudja. 

infodarby@gmail.com
Budapest 1033 Harrer Pál u 18
+3620-265-75-30
Ezeket az információkat a laptop alján találja meg.
Szervizünk csak az Ön által kért javítást végzi el.

Kapcsolat

Cím: 1033 Budapest Harrer Pál u 18
Telefon: +3630-242-57-62
Email: darby(kukac)darby.hu

Gyakran feltett kérdések:

Mi a teendő ha futárszolgálattal küldöm el a laptopomat a szervizbe?

A beküldő adatai, és a javítandó hiba leírása kerüljön bele a csomagba.

Hogyan csomagoljam be a laptopomat?

laptopokat az eredeti csomagolásban, élvédővel, formára szabott hungarocellel, kartonnal és zsugorfóliával ellátva javasolt feladni, mert ez a csomagolás képes megvédeni a kényes elektronikai cikkeket a szállítás során fellépő külső behatásoktól. 
Nem megfelelő csomagolás: A hungarocell darabok nem az éleket védik, a karton nem megfelelő méretű. Önmagában a fólia nem nyújt megfelelő védelmet a terméknek. 
Megfelelő csomagolás: Eredeti csomagolásban, élvédővel, a belső mozgást teljesen megakadályozó, a sérüléseket, ütődéseket védő hungarocellel ellátva, kartondobozban. Szállítási sérülésekért szervizünk felelősséget nem vállal.

Mennyi időt vesz igénybe a futár?

Ha a mai napon 14 óráig megrendeli a futárt, akkor a futár már holnap felveheti a laptopját Öntől. Hozzánk 1 munkanap alatt jut el a laptopja a futár cégtől. 

Mi történik miután beérkezett szervizükbe hibás laptop?

A hozzánk beérkező hibás laptopokat, ingyenesen bevizsgáljuk, majd árajánlatot küldünk a feladó e-mail címére. Az árajánlat tartalmazza a javítás költségét, és a várható javítási időt.

Mi történik, ha nem fogadom el a javítási árajánlatot?

Ha nem fogadja el árajánlatunkat kérheti laptopjának a visszaszállítását, vagy a hibás laptop megvételére való ajánlattételünket. El nem fogadott ajánlat esetén a visszaszállítás költsége a megrendelőt (ügyfelet) terheli.

Mennyi időt vesz igénybe a javtás?

A hiba bevizsgálása 1 – 2 munkanapig tart, a javítás 1 – 20 munkanap között, attól függően, hogy mi a probléma a laptoppal. Átlagosan 7 munkanap szokott lenni az átfutási idő.

Hogyan fizetem ki a javítási költséget?

Fizetés történhet: utánvéttel a futárnak vagy előre utalással.